Grupy i rozkład dnia
"Grupy i rozkład dnia"
900- 920 |
Zabawy integrujące grupy.Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Ćwiczenia ogólnorozwojowe.Rozmowy kierowane. |
920- 935 |
Zestaw ćwiczeń porannych. |
935- 1035 |
Zajęcia i zabawy edukacyjne w oparciu o podstawę programową prowadzone z całą grupę. |
1035- 1115 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze. Zabawy ruchowe w sali. |
1115- 1130 |
Czynności higieniczno- porządkowe. |
1130- 1200 |
Obiad. |
1200- 1215 |
Czynności relaksacyjne.Bajkoterapia. |
1215- 1245 |
Zabawy kołowe, tematyczne, konstrukcyjne, gry stolikowe. |
1245- 1300 |
Ćwiczenia rozwijające percepcje wzrokową, słuchową i grafomotorykę dostosowane do indywidualnych możliwości dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.Zabawy ruchowe w sali. |
1300- 1400 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w sali. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie lektury dziecięcej. |
800- 820 |
Czynności higieniczne. Śniadanie |
820- 915 |
Zabawy dowolne według zainteresowań. Zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. |
915- 945 |
Zabawy integrujące grupę.Zabawy ruchowe. |
945- 1010 |
Zajęcia i zabawy edukacyjne w oparciu o podstawę programową prowadzone z całą grupą. |
1010- 1115 |
Spacery, zabawy dowolne na placu lub w Sali. Zabawy ruchowe. Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. |
1115- 1130 |
Czynności higieniczno- porządkowe.Przygotowanie do obiadu. |
1130- 1200 |
Obiad. |
1200- 1215 |
Ćwiczenia relaksacyjne, bajkoterapia. |
1215- 1345 |
Zabawy kołowe, ruchowe, dowolne w sali lub na świeżym powietrzu. |
1345- 1400 |
Czynności higieniczne.Przygotowanie do podwieczorku. |
1400- 1415 |
Podwieczorek. |
1415- 1500 |
Zabawy edukacyjne organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci. Ćwiczenia indywidualne.Zabawy dowolne. |
600- 730 |
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne. |
730- 800 |
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym, pozostałe dzieci zabawy dowolne. |
800- 845 |
Czynności higieniczno- porządkowe. Śniadanie. |
845- 915 |
Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym, z deficytami, pozostałe dzieci zabawy dowolne. |
915- 930 |
Zestaw ćwiczeń porannych oraz czynności higieniczno- porządkowe. |
930- 1030 |
Zajęcia dydaktyczne. |
1030- 1115 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub zabawy ruchowe w sali, praca w kąciku przyrody. |
1115- 1130 |
Czynności higieniczno- porządkowe. |
1130- 1200 |
Obiad. |
1200- 1230 |
Zabawy relaksacyjne, tematyczne, według zainteresowań dzieci. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju dzieci. |
1230- 1345 |
Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w sali, praca indywidualna z dzieckiem. |
1345- 1400 |
Czynności higieniczno- porządkowe. |
1400- 1420 |
Podwieczorek. |
1420- 1600 |
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. |
900- 920 |
Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące m. in. percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę oraz ćwiczące zmysły. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka.Rozmowy kierowane. |
920- 935 |
Zestaw ćwiczeń porannych. |
935- 1035 |
Zajęcia dydaktyczne- realizacja zajęć edukacyjnych przez całą grupę. Przygotowanie do zabaw na świeżym powietrzu. |
1035- 1120 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w sali. |
1122- 1130 |
Czynności higieniczno- porządkowe. |
1130- 1200 |
Obiad. |
1200- 1215 |
Relaksacja, bajkoterapia. |
1215- 1245 |
Zabawy kołowe, tematyczne, konstrukcyjne. |
1245- 1330 |
Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy ruchowe w sali, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie lektury dziecięcej, indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju według możliwości dziecka. |
1330- 1400 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze lub/i zabawy ruchowe w sali, gry dydaktyczne, oglądanie plansz, przygotowanie do podwieczorku- czynności higieniczno- porządkowe. |
800- 820 |
Czynności higieniczne- śniadanie. |
820- 915 |
Zabawy dowolne według zainteresowań. Zabawy interesujące grupę.Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Rozmowy kierowane. |
915- 930 |
Ćwiczenia poranne. |
930- 1030 |
Zajęcia i zabawy edukacyjne w oparciu o podstawę programową prowadzone przez całą grupę. |
1030- 1115 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery. Obserwacje przyrodnicze. Zabawy ruchowe w sali. |
1115- 1130 |
Czynności higieniczno- porządkowe. |
1130- 1150 |
Obiad. |
1150- 1210 |
Ćwiczenia relaksacyjne.Bajkoterapia. |
1210- 1230 |
Zabawy kołowe, tematyczne, konstrukcyjne. Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, słuchową i grafomotorykę, dostosowanie do indywidualnych możliwości dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań. |
1315- 1400 |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe, zabawy dowolne. |