Przedszkole nr 2 w Strzelnie "KOLOROWA ŁĄKA"

Grupy i rozkład dnia

                                                                                           

"Grupy i rozkład dnia"

Grupa V- Motylki
dzieci 6  letnie wych. Iwona Ruszkiewicz
 
 

900- 920

Zabawy integrujące grupy.Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka.

Ćwiczenia ogólnorozwojowe.Rozmowy kierowane.

920- 935

Zestaw ćwiczeń porannych.

935- 1035

Zajęcia i zabawy edukacyjne w oparciu o podstawę programową prowadzone

 z całą grupę.

1035- 1115

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze.

Zabawy ruchowe w sali.

1115- 1130

Czynności higieniczno- porządkowe.

1130- 1200

Obiad.

1200- 1215

Czynności relaksacyjne.Bajkoterapia.

1215- 1245

Zabawy kołowe, tematyczne, konstrukcyjne, gry stolikowe.

1245- 1300

Ćwiczenia rozwijające percepcje wzrokową, słuchową i grafomotorykę dostosowane do indywidualnych możliwości dzieci.

Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.Zabawy ruchowe w sali.

1300- 1400

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze,

zabawy ruchowe w sali.

Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie lektury dziecięcej.   

 
 
 
Grupa I- Biedronki
dzieci 2.5-3- letnie wych. Krystyna Domańska
 

800- 820

Czynności higieniczne. Śniadanie

820- 915

Zabawy dowolne według zainteresowań.

Zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne.

Ćwiczenia ogólnorozwojowe.

915- 945

Zabawy integrujące grupę.Zabawy ruchowe.

945- 1010

Zajęcia i zabawy edukacyjne w oparciu o podstawę programową prowadzone z całą grupą.

1010- 1115

Spacery, zabawy dowolne na placu lub w Sali.

Zabawy ruchowe. Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela.

1115- 1130

Czynności higieniczno- porządkowe.Przygotowanie do obiadu.

1130- 1200

Obiad.

1200- 1215

Ćwiczenia relaksacyjne, bajkoterapia.

1215- 1345

Zabawy kołowe, ruchowe, dowolne w sali lub na świeżym powietrzu.

1345- 1400

Czynności higieniczne.Przygotowanie do podwieczorku.

1400- 1415

Podwieczorek.

1415- 1500

Zabawy edukacyjne organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci. Ćwiczenia indywidualne.Zabawy dowolne.

 
 
        Grupa II- Żabki  
dzieci 5-6 letnie wych. Lidia Morgownik, Grażyna Turaj
 

600- 730

Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne.

730- 800

Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym, pozostałe dzieci zabawy dowolne.

800- 845

Czynności higieniczno- porządkowe. Śniadanie.

845- 915

Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem uzdolnionym, z deficytami, pozostałe dzieci zabawy dowolne.

915- 930

Zestaw ćwiczeń porannych oraz czynności higieniczno- porządkowe.

930- 1030

Zajęcia dydaktyczne.

1030- 1115

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub zabawy ruchowe w sali, praca w kąciku przyrody.

1115- 1130

Czynności higieniczno- porządkowe.

1130- 1200

Obiad.

1200- 1230

Zabawy relaksacyjne, tematyczne, według zainteresowań dzieci.

Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju dzieci.

1230- 1345

Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w sali, praca indywidualna z dzieckiem.

1345- 1400

Czynności higieniczno- porządkowe.

1400- 1420

Podwieczorek.

1420- 1600

Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.

 
Grupa III- Kwiatki
dzieci 4 letnie wych. Elżbieta Gierba
 

900- 920

Zabawy integrujące grupę.

Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące m. in. percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę oraz  ćwiczące zmysły.

Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka.Rozmowy kierowane.

920- 935

Zestaw ćwiczeń porannych.

935- 1035

Zajęcia dydaktyczne- realizacja zajęć edukacyjnych przez całą grupę.

Przygotowanie do zabaw na świeżym powietrzu.

1035- 1120

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w sali.

1122- 1130

Czynności higieniczno- porządkowe.

1130- 1200

Obiad.

1200- 1215

Relaksacja, bajkoterapia. 

1215- 1245

Zabawy kołowe, tematyczne, konstrukcyjne.

1245- 1330

Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy ruchowe w sali, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie lektury dziecięcej, indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju według możliwości dziecka.

1330- 1400

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze lub/i zabawy ruchowe w sali, gry dydaktyczne, oglądanie plansz, przygotowanie

do podwieczorku- czynności higieniczno- porządkowe. 

 

Grupa IV- Pszczółki
dzieci 5 letnie wych. Ewa Kaszyńska

800- 820

Czynności higieniczne- śniadanie.

820- 915

Zabawy dowolne według zainteresowań.

Zabawy interesujące grupę.Ćwiczenia ogólnorozwojowe.

Rozmowy kierowane.

915- 930

Ćwiczenia poranne.

930- 1030

Zajęcia i zabawy edukacyjne w oparciu o podstawę programową

prowadzone przez całą grupę.

1030- 1115

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery.

Obserwacje przyrodnicze. Zabawy ruchowe w sali.

1115- 1130

Czynności higieniczno- porządkowe.

1130- 1150

Obiad.

1150- 1210

Ćwiczenia relaksacyjne.Bajkoterapia.

1210- 1230

Zabawy kołowe, tematyczne, konstrukcyjne.

Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, słuchową i grafomotorykę,

dostosowanie do indywidualnych możliwości dzieci.

Zabawy dowolne według zainteresowań.

1315- 1400

Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze,

zabawy ruchowe, zabawy dowolne.